Vračilo blaga

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKOV

Pred potrditvijo nakupa boste morali potrditi, da ste prebrali naše Pogoje poslovanja, da jih razumete in jih brezpogojno sprejemate v celoti. Vračilo izdelka vam omogočamo pod pogoji, objavljenimi na naši spletni strani pod zavihkom Splošni pogoji - Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov.

PRAVICA IN ROK ZA ODSTOP

Kot potrošnik imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema izdelka. Možnost odstopa od pogodbe ne velja za pravne osebe.

VRAČILO BLAGA

Če ste blago že prejeli in odstopili od pogodbe, nam ga vrnite najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti v originalnem stanju, s še vedno pritrjenimi etiketami in zapakiran v nepoškodovano originalno embalažo.

Stroške vračila blaga krije potrošnik.

POSTOPEK ODSTOPA

Za odstop od pogodbe:
- natisnite in izpolnite Obrazec za vračilo in odstop od pogodbe,
- dokument priložite v paket k izdelku, ki ga vračate in
- paket pošljite na naslov podjetja:
UGGA, d.o.o., Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale

OBRAZEC

Obrazec za vračilo in odstop od pogodbe je dostopen tukaj. Za začetek postopka vračila, obrazec natisnite in izpolnite. Dokument priložite v paket k izdelku, ki ga vračate.

VRAČILO KUPNINE

V 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vam bomo vrnili znesek kupnine, skupaj s stroški dostave, ki ste jih plačali ob nakupu blaga. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili razen, če boste zahtevali uporabo drugega plačilnega sredstva. Vračilo prejetih plačil bomo zadržali do prevzema vrnjenega blaga.

ODGOVORNOST ZA ZMANJŠANO VREDNOST

Kot potrošnik odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga, ki jo namenoma ali iz malomarnosti povzroči potrošnik, uveljavlja podjetje po splošnih pravilih obligacijskega prava, neodvisno od morebitne odločitve Tržnega inšpektorata RS.

Prosimo, da izdelek, ki ga nameravate vrniti, vrnete nepoškodovan, nerabljen in
v nespremenjeni količini. Z izdelkom ravnajte odgovorno do odločitve o ustreznosti - previdno odprite embalažo in jo shranite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete. Ogled in preizkus izdelka smete opraviti, kot je to nujno potrebno.
Izdelek skrbno preglejte, kot bi to lahko običajno naredili v fizični trgovini. V
primeru oblačil, prosimo, bodite pazljivi na puščanje sledov ličil.

IZGUBA PRAVIC DO ODSTOPA

Vračilo kupnine bomo zavrnili za vse izdelke z očitnimi znaki nošenja, uporabe, obrabe, poškodb, pranja, sprememb ali manjkajočih in poškodovanih etiket.

IZJEME OD PRAVICE DO ODSTOPA

Kot potrošnik nimate pravice do odstopa od pogodbe o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam npr. poročna obleka po meri.

Iz higienskih vzrokov, je vračilo perila za oblikovanje možno samo za nenošene izdelke, pri katerih ni odstranjena originalna etiketa.

POŠKODOVAN ALI NAPAČEN IZDELEK

Če prejmete poškodovan ali napačen izdelek, nas kontaktirajte za pomoč pri
obdelavi vračila. Poškodovan ali napačno poslan izdelek vam bomo zamenjali
ali vam vrnili denar, če nas boste o tem obvestili v 14 dneh po prejemu izdelka in bo vaša zahteva potrjena.

Dodatne informacije lahko pridobite na naši podstrani Splošni pogoji, preko elektronskega poštnega naslova info@kanasi.si ali telefonske številke 040 484 744.