Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA DRUŽBE UGGA, trgovina in storitve, d.o.o.

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine www.kanasi.si so sestavljeni na podlagi določil:
- Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1);
- Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1);
- Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT);

Lastnik spletne trgovine je družba: UGGA, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljnjem besedilu: Dobavitelj ali podjetje).

Sedež Dobavitelja: Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale.

Kontaktni podatki Dobavitelja:
Elektronski poštni naslov: info@kanasi.com;
Telefonska številka: 040 484 744.

Splošni pogoji poslovanja Dobavitelja veljajo za vsa razmerja med naročnikom storitev ali blaga (v nadaljnjem besedilu: Naročnik ali potrošnik) pri Dobavitelju, razen če Dobavitelj in Naročnik skleneta posebni pisni dogovor.

Splošni pogoji poslovanja Dobavitelja veljajo za vse pravne posle med Dobaviteljem in Naročnikom, ki so sklenjene na način, kot je določeno v 3. členu Splošnih pogojev poslovanja Dobavitelja, razen če bi Dobavitelj in Naročnik s posebnim pisnim dogovorom izključila uporabo Splošnih pogojev poslovanja za posamezni pravni posel med njima.

Splošni pogoji poslovanja veljajo za Naročnika, ki je potrošnik skladno z veljavnimi predpisi.

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe med Dobaviteljem in Naročnikom.

2. INTELEKTUALNA LASTNINA

Blagovna znamka KANASI je zaščitena blagovna znamka, katere imetnik je Dobavitelj. Celotna vsebina spletne trgovine je zaščitena z avtorskimi pravicami in Dobavitelj si do njih pridržuje vse avtorske pravice. Brez dovoljenja Dobavitelja komercialno izkoriščanje predmeta pravice ni dovoljeno.

3. SKLENITEV PRAVNEGA POSLA

Pravni posel med Dobaviteljem in Naročnikom je sklenjen, ko Dobavitelj pošlje Naročniku potrditev prejema naročila (pošiljatelj info@kanasi.si, z naslovom: Naročilo # je potrjeno), po tem, ko Naročnik odda naročilo za dobavo blaga oziroma storitev preko posebnega spletnega obrazca, ki je dostopen na spletni strani Dobavitelja (v nadaljnjem besedilu: Spletni obrazec). Potrditev naročila je poslana potrošniku na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila. Naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku podjetja.

Naročnik je dolžan vsako naročilo jasno in nedvoumno definirati z vsemi potrebnimi podatki o vrsti blaga, količini in drugimi specifikami blaga, kot izhaja iz Spletnega obrazca.

Vse morebitne spremembe pravnega posla morajo biti dogovorjene v pisni obliki. Morebitni ustni dogovori med Dobaviteljem in Naročnikom, ki odstopajo od oddanega naročila in od splošnih pogojev poslovanja Dobavitelja ne veljajo, v kolikor niso potrjeni tudi v pisni obliki.

Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga nima na zalogi v lastnem skladišču. Glavne značilnosti blaga so navedene v opisu izdelka na strani posameznega izdelka. Podjetje s profesionalnimi fotografijami omogoča potrošniku, da se še pred nakupom seznani z vizualnimi značilnostmi blaga.

4. CENE IN MOŽNOSTI PLAČILA

CENE

Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (22% DDV). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, v primeru plačila z načinom plačila, ki ga določa podjetje in pod pogoji poslovanja podjetja.

V primeru prodaje po znižani ceni blaga, je redna cena blaga prečrtana. Akcijske ponudbe veljajo do zaključka akcije. Popusti se ne seštevajo in ne kombinirajo. Vplačana sredstva z darilnimi boni in po predračunih, se ne obrestujejo.

NAČINI PLAČILA

Podjetje sprejema naslednje načine plačila:
- s plačilno kartico Visa ali Mastercard. Plačila so realizirana preko varne povezave pogodbenega partnerja Stripe.
- z nakazilom na račun podjetja UGGA, d.o.o., po ponudbi / predračunu preko UPN/SEPA obrazca;
- z darilnim bonom spletne trgovine www.kanasi.si.

Podjetje sprejme eno plačilno sredstvo na naročilo. Naročila ni mogoče obdelati, dokler plačilo ni potrjeno. Ko bo plačilo potrjeno, bo podjetje poslalo potrošniku potrditveno elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu in račun.

5. SPREMEMBA NAROČILA

Potrošnik lahko v košarici popravi morebitne napake in v povzetku pred zaključkom naročila, preveri in uredi vpisane podatke. Potrošnik bo po oddaji naročila prejel elektronsko sporočilo podjetja o potrditvi prejema naročila. V primeru, da želi potrošnik spremeniti naročilo, naj kontaktira podjetje preden prejme elektronsko sporočilo, da bo pošiljka oddana na pošto. Po tem času sprememb naročila ni več mogoče izvesti. Kontakt za spremembo naročila je elektronski naslov info@kanasi.si. Zahteva mora vsebovati ime in priimek potrošnika ter številko naročila.

V primeru, ko je naročilo plačano po predračunu spremembe naročila ni mogoče izvesti.

6. OBVEŠČANJE O STATUSU NAROČILA

POTRDITEV PREJEMA NAROČILA

Po uspešni oddaji naročila potrošnik prejme elektronsko sporočilo (pošiljatelj info@kanasi.si, z naslovom: Naročilo # je potrjeno) . Sporočilo zajema potrditev o sprejemu naročila in povzetek naročila. V kolikor potrošnik potrditvenega sporočila ne prejme, naj preveri zavihek pod nezaželeno pošto ali piše na elektronski poštni naslov info@kanasi.si.

ZALOGA BLAGA

Blago, ki ga lahko potrošnik naroči preko spletne trgovine je na zalogi v skladišču podjetja ali pri njegovem dobavitelju. Podjetje je vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja/proizvajalca in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj/proizvajalec dostavi blago do podjetja. Podjetje naročilo po njegovem prejemu pregleda, preveri dobavljivost blaga in naročilo potrdi ali zavrne.

Podjetje obvešča potrošnika glede dobave blaga preko njegovih kontaktnih podatkov.

7. STROŠKI POŠTNINE IN DOSTAVA

OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem naročil je možen po predhodnem dogovoru z Dobaviteljem. Potrošnik, ki želi naročilo prevzeti osebno, naj o tem obvesti Dobavitelja v najkrajšem možnem času po oddaji naročila, na telefonsko številko 040 484 744 ali preko elektronske pošte na info@kanasi.si.
Osebni prevzem naročil je možen na naslovu: Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale.

STROŠKI POŠILJANJA

Stroški pošiljanja so odvisni od cene naročila:
- Cena dostave do 60 eur je 4 eur.
- Cena dostave nad 60 eur je brezplačna.

Na blagajni bo potrošnik izvedel ocenjene stroške dostave naročila.

DOSTAVNI PARTNER

Pogodbeni partner podjetja pri dostavi paketnih pošiljk je Pošta Slovenije. Podjetje si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.

ZALOGA BLAGA

Podjetje ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga nima na zalogi v lastnem skladišču. Za poročne obleke, ki jih podjetje nima na zalogi v skladišču, je čakalna doba ena do tri mesece po uspešno oddanem naročilu in plačilu.

ČAS DOSTAVE

Čas za pripravo naročila in dostavo je 2-5 delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga podjetje ne izvaja. Na blagajni bo potrošnik izvedel predvideno obdobje dostave naročila.

SLEDILNA ŠTEVILKA

Ko naročilo potrošnika zapusti skladišče podjetja, ga ta obvesti preko elektronskega sporočila in doda številko za sledenje dostavi. Potrošnik je o tem obveščen tudi s strani Pošte Slovenije, ki mu pošlje sms ali elektronsko sporočilo s sledilno številko. Potrošnik ima možnost, da določi želen datum, uro in lokacijo dostave (na naveden naslov, prevzem na želeni pošti, paketomat in izročitev na bencinskem servisu). Traja lahko do 2 dni, da se sledenje pošiljke posodobi.

PREVZEM OBLEKE ZA POMERJANJE

Potrošnik mora upoštevati, da za prevzem paketa z obleko za pomerjanje veljajo posebna pravila. Paket z obleko za pomerjanje mora potrošnik prevzeti v treh (3) delovnih dneh. Za vsak nadaljnji dan, ko paket ni prevzet, podjetje zaračuna potrošniku ležarino, ki znaša 30 eur na dan. Rok za prevzem paketa z vzorčno obleko, začne teči na dan prejetega obvestila o času dostave, ki ga potrošniku pošlje Pošta Slovenije.

NAROČILO VEČ IZDELKOV

Naročilo, ki je sestavljeno iz dveh ali več izdelkov, bo na naslov, ki ga je potrošnik navedel za dostavo, dostavljeno v eni ali več pošiljkah. To je odvisno od tega ali je potrošnik hkrati naročil izdelke, ki so na zalogi in izdelke, ki niso na zalogi v skladišču podjetja.

NEDOSTAVLJEN PAKET

V kolikor paket ni dostavljen v dogovorjenem času, naj potrošnik preveri sledilno številko svojega paketa in stopi v stik z dostavno službo Pošte Slovenije. Za pomoč lahko potrošnik kontaktira tudi podjetje.

POŠKODOVAN PAKET

V primeru, da kurir dostavne službe želi potrošniku izročiti poškodovan paket, naj še pred izročitvijo paketa, potrošnik izpolni reklamacijski zapisnik. O tem naj v najkrajšem možnem času obvesti podjetje na elektronski naslov info@kanasi.com.

8. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKOV

PRAVICA IN ROK ZA ODSTOP

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema izdelka. Možnost odstopa od pogodbe ne velja za pravne osebe.

VRAČILO BLAGA

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Izdelek, ki ga želi potrošnik vrniti, mora biti v originalnem stanju s še vedno pritrjenimi etiketami in zapakiran v nepoškodovano originalno embalažo.

Stroške vračila blaga krije potrošnik.

POSTOPEK ODSTOPA

Za odstop od pogodbe naj potrošnik:
- Natisne in izpolni Obrazec za vračilo in odstop od pogodbe.
- Dokument priloži v paket k izdelku, ki ga vrača.
- Paket pošlje na naslov podjetja:
UGGA, d.o.o.
Breznikova cesta 97, Ihan
1230 Domžale

VRAČILO KUPNINE

V 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, bo podjetje potrošniku vrnilo znesek kupnine, skupaj s stroški dostave, ki jih je potrošnik plačal ob nakupu blaga. Prejeta plačila bo podjetje vrnilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabili razen, če bo zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva. Vračilo prejetih plačil bo podjetje zadržalo do prevzema vrnjenega blaga.

ODGOVORNOST ZA ZMANJŠANO VREDNOST

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga. Zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga, ki jo namenoma ali iz malomarnosti povzroči potrošnik, uveljavlja podjetje po splošnih pravilih obligacijskega prava, neodvisno od morebitne odločitve Tržnega inšpektorata RS.

Podjetje prosi potrošnika, naj izdelek, ki ga namerava vrniti, vrne nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini. Z izdelkom naj ravna odgovorno do odločitve o ustreznosti - previdno naj odpre embalažo in jo shrani v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdrži pritrjene etikete. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelka, kot je to nujno potrebno.
Potrošnik naj izdelek skrbno pregleda kot bi to lahko običajno naredil v fizični trgovini. V primeru oblačil, podjetje prosi potrošnika, da pazi na puščanje sledov ličil.

IZGUBA PRAVIC DO ODSTOPA

Vračilo kupnine bo podjetje zavrnilo za vse izdelke z očitnimi znaki nošenja, uporabe, obrabe, poškodb, pranja, sprememb ali manjkajočih in poškodovanih etiket.

V primeru zaporednega in ponavljajočega se uveljavljanja odstopa od pogodbe, je potrošnik odgovoren za nastalo ekonomsko škodo. Prav tako si podjetje pridržuje pravico, da takemu potrošniku omeji ali onemogoči dostop do storitev.

IZJEME OD PRAVICE DO ODSTOPA

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (poročna obleka po meri).

Iz higienskih vzrokov, je vračilo perila za oblikovanje možno samo za nenošene izdelke, pri katerih ni odstranjena originalna etiketa.

POŠKODOVAN ALI NAPAČEN IZDELEK

Če potrošnik prejme poškodovan ali napačen izdelek, naj kontaktira podjetje za pomoč pri obdelavi vračila. Poškodovan ali napačno poslan izdelek bo podjetje potrošniku zamenjalo ali mu povrnilo denar, če bo o tem obveščeno v 14 dneh po prejemu izdelka in bo zahteva potrošnika potrjena.

Dodatne informacije lahko potrošnik pridobi preko elektronskega poštnega naslova info@kanasi.si ali telefonske številke 040 484 744.

9. DARILNI BON

Darilni bon spletne trgovine www.kanasi.si je vrednostni papir, ki ga podjetje proti plačilu izda potrošniku. Darilni bon je lahko v elektronski ali fizični obliki in vsebuje unikatno serijsko številko. Podjetje je zavezano sprejeti darilni bon kot plačilo za blago, ki je naprodaj v spletni trgovini www.kanasi.si. Dobroimetja na darilnem bonu ni mogoče porabiti za nakup novega darilnega bona.

VELJAVNOST

Veljavnost darilnega bona je eno leto od izdaje.
Podaljšanje veljavnosti darilnim bonom je mogoče v šestih mesecih, ki sledijo dnevu izteka veljavnosti. Strošek podaljšanja je 20 eur. Po preteku šest mesecev od izteka veljavnosti darilnega bona, podaljšanje veljavnosti ni več mogoče.

UNOVČENJE

Darilni bon je unovčljiv v celotnem ali delnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.
Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za denar. Obresti na dobroimetje ni.
Opis postopka unovčitve darilnega bona, si potrošnik lahko prebere na strani Koraki nakupa v spletni poročni trgovini.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Podjetje ne prevzema odgovornosti za izgubo, krajo, nepooblaščeno uporabo ali poškodbo darilnega bona. V takšnih primerih se dobroimetje na darilnem bonu ne povrne.

10. POMERJANJE VZORČNE OBLEKE PRED NAKUPOM

Vzorčne poročne obleke niso namenjene nakupu ampak pomerjanju. Možnost pomerjanja vzorčne obleke je namenjena temu, da potrošnik pred nakupom preveri, če mu ustreza material, kroj in način izdelave izbrane obleke. Ko potrošnik vzorčne obleke pomeri, jih mora vrniti na naslov podjetja. Nakup nove obleke je možen v različnih standardnih EU velikostih ali popolnoma prilagojen meram potrošnikovega telesa.

OPIS POSTOPKA

1. Potrošnik na spletni strani www.kanasi.si poišče zavihek z obleko, ki jo želi pomeriti. Na desni strani klikne “ŽELIM POMERITI”.
2. Odpre se novo okno z spletnim obrazcem za pomerjanje vzorčne obleke. Potrošnik v spletni obrazec vpiše svoje podatke in podatke o obleki, ki jo želi pomeriti. Potrošnik lahko izbere do tri obleke za pomerjanje naenkrat. Za nadaljevanje postopka se mora potrošnik strinjati s Pogoji poslovanja. Za več informacij o obdelavi osebnih podatkov naj si potrošnik prebere Politiko zasebnosti. Nato klikne “POŠLJI”.
3. Podjetje bo v 24 urah na elektronski naslov potrošnika poslalo obvestilo o
predvidenem datumu dostave vzorčne obleke na potrošnikov naslov in priložilo
predračun za plačilo pomerjanja. Za potrditev ponudbe mora potrošnik predračun za pomerjanje vzorčne obleke plačati v 24 ih urah po prejetju. V kolikor podjetje v tem času ne bo prejelo plačila ali potrdila o plačilu, bo veljalo, da je potrošnik od ponudbe odstopil in bo le-ta samodejno odpovedana. Ko bo plačilo potrjeno, bo podjetje poslalo potrošniku potrditveno elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu in račun v digitalni obliki.

DATUM DOSTAVE VZORČNE OBLEKE

Če je vzorčna obleka na voljo za pomerjanje, traja obdelava naročila 1-2 delovna dni, plus 1-3 delovne dni za pošiljanje. V kolikor vzorčna obleka za pomerjanje ni na voljo, se potrošnik vpiše v čakalno listo za pomerjanje izbrane vzorčne obleke. V obeh primerih, bo podjetje po prejetem izpolnjenem spletnem obrazcu za pomerjanje vzorčne obleke, v 24 urah na elektronski naslov potrošnika, poslalo obvestilo o predvidenem datumu dostave vzorčne obleke.
Če potrošnik naenkrat izbere več vzorčnih oblek za pomerjanje, bo podjetje vse izbrane obleke poslalo v enem paketu na naslov potrošnika, takoj ko bodo vse obleke, ki jih je potrošnik izbral, na voljo.

VELIKOST VZORČNE OBLEKE

Vzorčne obleke za pomerjanje so na voljo v velikosti 38 (EU).

OMEJITEV NAROČANJA VZORČNIH OBLEK

Potrošnik lahko naroči do tri vzorčne obleke za pomerjanje naenkrat. Ko bo potrošnik te obleke vrnil na naslov podjetja, lahko naroči druge vzorčne obleke za pomerjanje. Potrošnik naj upošteva, da je potrebno počakati, da podjetje obdela vračilo vzorčnih oblek, kar običajno lahko traja nekaj dni. Ko bo vračilo urejeno, bo podjetje potrošniku to sporočilo na elektronski naslov.

CENA POMERJANJA VZORČNE OBLEKE

Cena, ki jo potrošnik plača za pomerjanje do treh vzorčnih oblek naenkrat, je 30 eur. V kolikor se bo potrošnik odločil za nakup katerega izmed modelov obleke, ki jih bo pomeril, se bo ta znesek odštel od cene nakupa nove obleke. Če se za nakup nove obleke potrošnik ne bo odločil, stroška za pomerjanje podjetje ne vrne. Poštnino za dostavo vzorčne obleke za pomerjanje na naslov potrošnika in vračilo vzorčne obleke nazaj v skladišče podjetja, je brezplačna za potrošnika, v kolikor potrošnik odda paket na sprejemnem okencu Pošte Slovenije.

PREVZEM VZORČNE OBLEKE

Potrošnik mora upoštevati, da za prevzem paketa z vzorčno obleko za pomerjanje veljajo posebna pravila. Paket z vzorčno obleko za pomerjanje mora potrošnik prevzeti v treh (3) delovnih dneh. Za vsak nadaljnji dan, ko paket ni prevzet, podjetje zaračuna potrošniku ležarino, ki znaša 30 eur na dan. Rok za prevzem paketa z vzorčno obleko, začne teči na dan prejetega obvestila o času dostave, ki ga potrošniku pošlje Pošta Slovenije.

VRAČILO VZORČNE OBLEKE

Vzorčno obleko mora potrošnik vrniti na naslov podjetja v treh (3) delovnih dneh od prejema. Vzorčno obleko potrošnik pospravi v zaščitno prevleko za oblačila, nato v vrečo z zadrgo in zapakira nazaj v kartonsko škatlo v kateri jo je prevzel. Paket naj potrošnik odda na sprejemnem okencu Pošte Slovenije. Podjetje prosi potrošnika, da shrani potrdilo s podatki o sledenju. Poštnina za vračilo vzorčne obleke z dostavno službo Pošte Slovenije, je za potrošnika brezplačna. Ko bo podjetje vzorčno obleko prejelo nazaj v svoje skladišče, bo o tem obvestilo potrošnika na njegov elektronski naslov.

Če se potrošnik za vračilo paketa z vzorčno obleko odloči za uporabo drugega ponudnika za dostavo pošiljk, podjetje ne krije stroškov poštnine, niti ni odgovorno za nobeno poškodbo ali izgubo paketa in lahko potrošniku zaračuna, če vzorčne obleke ne vrne.

ZAMUDA VRAČILA VZORČNE OBLEKE

Potrošnik mora upoštevati, da za vračilo paketa z vzorčno obleko za pomerjanje, veljajo posebna pravila. Paket z vzorčno obleko za pomerjanje mora potrošnik vrniti podjetju v treh (3) delovnih dneh po prejemu. Za vsak nadaljnji dan, ko paket ni vrnjen podjetju, podjetje zaračuna potrošniku ležarino, ki znaša 30 eur na dan.

POŠKODOVANA VZORČNA OBLEKA

Vzorčne obleke za pomerjanje ni dovoljeno nositi, razen za namene pomerjanja. Vzorčno obleko za pomerjanje mora potrošnik vrniti v prvotnem brezhibnem stanju v kakršnem jo je prejel ter s pritrjenimi nepoškodovanimi etiketami in varovalom. Varovala potrošnik ne sme odstranjevati, saj s tem lahko vzorčno obleko trajno poškoduje.

Če potrošnik vrne podjetju vzorčno obleko umazano ali poškodovano, bo podjetje potrošniku zaračunalo stroške za čiščenje in/ali šiviljsko popravilo.
Če potrošnik vrne podjetju vzorčno obleko vidno nošeno, huje poškodovano, z odstranjenimi ali poškodovanimi etiketami in/ali varovalom, bo podjetje potrošniku zaračunalo polno maloprodajno ceno obleke in stroške dostave.

Podrobna navodila o tem kako pomeriti vzorčno obleko in kako jo vrniti, si potrošnik lahko prebere na zavihku Navodila za pomerjanje vzorčne obleke in vračilo.

V primeru dodatnih vprašanj naj potrošnik kontaktira podjetje na elektronski naslov info@kanasi.si ali na telefonsko številko: 040 484 744.

11. IZDAJA RAČUNA

Podjetje potrošniku pošlje račun na elektronski naslov po plačilu. Na računu so poleg cene navedeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Potrošnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti podjetje v osmih dneh od prejema izdelka. Ugovorov po preteku osmih dni se ne upošteva.

12. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

JAMČEVALNI ROK

Dobavitelj dobavi potrošniku blago, ter odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko dobavitelj in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti dobavitelja, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

ZAHTEVE ZA SKLADNOST BLAGA

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil dobavitelja najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, dobavitelj pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, kot je določeno v prodajni pogodbi;
- ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je
treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise,
- je take kakovosti in ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je dobavitelj dal na
razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- je dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- je take količine ter ima značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu dobavitelja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če dobavitelj dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo
vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

RAZBREMENITEV ODGOVORNOSTI DOBAVITELJA ZA NESKLADNOST BLAGA

Dobavitelj ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja zahtev za skladnost blaga, če je dobavitelj potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

DOKAZNO BREME: SPLOŠNE DOLOČBE

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če dobavitelj dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

JAMČEVALNI ZAHTEVKI IN DRUGE PRAVICE POTROŠNIKA

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil dobavitelja, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od dobavitelja brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne
pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler dobavitelj ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero dobavitelja obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od dobavitelja zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, dela in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

VZPOSTAVITEV SKLADNOSTI

Potrošnik lahko od dobavitelja zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko dobavitelja obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje dobavitelj obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če dobavitelj nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za dobavitelja v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh
okoliščin.
Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Dobavitelj lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo dobavitelju Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, dobavitelj zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

ZNIŽANJE KUPNINE IN ODSTOP OD PRODAJNE POGODBE

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- dobavitelj ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je dobavitelj poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da opravičuje takojšnje sorazmerno znižanje
kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- dobavitelj je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da dobavitelj ne bo vzpostavil
skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero dobavitelja obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerimkoli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik dobavitelju na stroške dobavitelja vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.
Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi dobavitelj.

OBVESTILO O NESKLADNOSTI IN PREGLED BLAGA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti dobavitelja v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik dobavitelju sporoči osebno, o čemer mu dobavitelj izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku dobavitelja, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
Potrošnik dobavitelju omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

OBSTOJ NESKLADNOSTI

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, dobavitelj o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

ROK ZA VRAČILO PLAČANEGA ZNESKA ALI DELA KUPNINE

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, dobavitelj potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, dobavitelj vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

IZGUBA PRAVIC

Pravice prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil dobavitelja.
Podjetje si bo prizadevalo morebitne spore rešiti sporazumno.

V primeru težav naj se potrošnik na podjetje obrne preko elektronskega poštnega naslova info@kanasi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

13. VARNOST SPLETNE TRGOVINE

Podjetje uporablja ustrezno tehnologijo za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina med drugim uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Da so avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami varne, skrbita podjetje in ponudnik plačilnih storitev Stripe z uporabo varnostnih orodij in praks za ohranjanje varnosti.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah z uporabo avtentikacije 3DS2. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežnik dobavitelja.

14. POLITIKA ZASEBNOSTI

Podjetje UGGA, d.o.o., ki je lastnik spletne trgovine www.kanasi.si, se zavezuje, da bo osebne podatke potrošnika skrbno varovalo in zaščitilo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (EU, 2016/679, GDPR).
Informacije v zvezi z varovanjem osebnih podatkov in piškotkih, se nahajajo na povezavi Politika zasebnosti.

15. OPIS TEHNIČNEGA POSTOPKA ZA SKLENITEV POGODBE

Spletna trgovina omogoča oddajo naročila brez registracije.

Podjetje za sklenitev pogodbe uporablja dva načina, ki se med seboj razlikujeta glede na to ali gre za takojšnje plačilo ob oddaji naročila ali za plačilo po predračunu. Plačilo po predračunu je možno v primeru naročila na storitev pomerjanja vzorčne obleke in pri naročilu obleke po meri.

Tukaj si potrošnik lahko prebere opis obeh postopkov za sklenitev pogodbe:

TAKOJŠNJE PLAČILO OB ODDAJI NAROČILA:

1. IZBIRA ARTIKLA
Pojdite na stran artikla, ki ga želite kupiti in izberite:
- Velikost izdelka.
- Količino izdelka.
- Barvo izdelka.
- Kliknite “DODAJ V KOŠARICO”.
2. PREGLED KOŠARICE
Pojdite v nakupovalno košarico (ikona se nahaja zgoraj desno), da pregledate izbrane artikle.
- Če želite odstraniti artikel iz košarice, kliknite na ikono koša.
- Če želite spremeniti količino artikla, kliknite znak “+” ali “-”.
- Za nadaljevanje postopka je potrebno potrditi, da razumete in sprejemate Pogoje poslovanja.
- Za več informacij o obdelavi osebnih podatkov si preberite Politika zasebnosti.
- Kliknite “ZAKLJUČI NAKUP”.
3. ZAKLJUČITEV NAKUPA
- Vnesite podatke za stik.
- Vnesite podatke za dostavo.
- Izberite način plačila in vnesite podatke.
- Če imate kodo za popust ali darilni bon, lahko vnesete kodo v polje "Darilni bon" in kliknite “UPORABI”.
- Kliknite “PREGLED NAROČILA”.
4. PREGLED IN PLAČILO
- Preverite podatke in jih po potrebi popravite.
- Z oddajo naročila se strinjate s plačilom. Da zaključite nakupovanje, kliknite “PLAČAJ ZDAJ”.
5. POVZETEK NAROČILA IN RAČUN
- Vaš nakup je zaključen.
- V nekaj minutah boste prejeli elektronsko sporočilo s povzetkom in potrditvijo naročila.
- Ko bo plačilo potrjeno, vam bomo poslali potrditveno elektronsko sporočilo in račun v digitalni obliki. Če sporočila niste prejeli, preverite med nezaželeno pošto ali nas kontaktirajte.

PLAČILO PO PREDRAČUNU:

Plačilo po predračunu je možno le ob naročilu na storitev pomerjanja vzorčne obleke ali naročilu obleke po meri.

1. IZBIRA ARTIKLA
- Pojdite na stran z obleko, ki jo želite pomeriti ali naročiti po meri.
- Na desni strani kliknite ikono “ŽELIM POMERITI” ali ikono “OBLEKA PO MERI”
2. NAROČILO
V obrazec vnesite:
- podatke za stik in dostavo,
- podatke o obleki, ki jo želite pomeriti oz. naročiti po meri,
- in mere vašega telesa (v primeru naročila obleke po meri).
3. PREGLED
- Preverite podatke in jih po potrebi popravite
- Za nadaljevanje postopka je potrebno potrditi, da razumete in sprejemate Pogoje poslovanja.
- Za več informacij o obdelavi osebnih podatkov si preberite Politika zasebnosti.
- Da zaključite naročilo, kliknite “POŠLJI”.
4. PLAČILO STORITVE
- V 24 urah vas bomo na email naslov obvestili o predvidenem datumu dostave obleke in priložili predračun za plačilo. Za potrditev ponudbe je predračun potrebno poravnati v 24 ih urah. V kolikor v tem času ne bomo prejeli nakazila ali potrditve o plačilu, bo veljalo, da ste od ponudbe odstopili in bo le-ta samodejno odpovedana.
- S plačilom predračuna se strinjate z našimi Pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti.
5. POVZETEK NAROČILA IN RAČUN
- S plačilom predračuna je vaš nakup zaključen.
- Ko bo plačilo potrjeno, vam bomo poslali potrditveno elektronsko sporočilo in račun v digitalni obliki. Če sporočila niste prejeli, preverite med nezaželeno pošto ali nas kontaktirajte.

16. PRAVNO OBVESTILO

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo in si prizadeva morebitne spore rešiti sporazumno.
V primeru težav, naj potrošnik kontaktira podjetje preko telefonske številke 040 484 744 ali preko elektronskega poštnega naslova info@kanasi.si.
Pritožbo podjetju je potrebno oddati pisno preko elektronskega poštnega naslova
info@kanasi.si. Obravnava pritožbe je zaupne narave.
Za presojo teh pogojev se uporablja slovensko pravo. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Za vse pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov ter druge zakonodaje Republike Slovenije. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna tukaj.

Pogoji veljajo od: 7. oktober 2024