Dostava

DOSTAVA BLAGA

Naš partner pri dostavi paketnih pošiljk je Pošta Slovenije.

ZALOGA BLAGA

Ne prevzemamo nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

Za poročne obleke, ki jih nimamo na zalogi v skladišču podjetja, je čakalna doba 1-3 mesece po uspešno oddanem naročilu in plačilu. Priporočamo, da poročne obleke naročite 3-4 mesece pred dogodkom. To lahko pomaga preprečiti zamude zaradi nepredvidljivih okoliščin.

ČAS POŠILJANJA

Čas za pripravo naročila in dostavo je 2-5 delovnih dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Na blagajni boste izvedeli predvideno obdobje dostave vašega naročila.

STROŠKI POŠILJANJA

Stroški pošiljanja so odvisni od cene naročila. Cena dostave do 60 eur je 4 eur. Cena dostave nad 60 eur je brezplačna. Na blagajni boste izvedeli ocenjene stroške dostave vašega naročila.

SLEDILNA ŠTEVILKA

Ko bo vaše naročilo zapustilo naše skladišče, vam bo Pošta Slovenije poslala sms ali email sporočilo s sledilno številko. Imeli boste tudi možnost da določite želen datum, uro in lokacijo dostave (na naveden naslov, prevzem na želeni pošti, paketomat in izročitev na bencinskem servisu). Traja lahko do 2 dni, da se sledenje pošiljke posodobi. Da je vaše naročilo na poti, vas bomo preko emaila obvestili tudi mi in v sporočilo zapisali številko za sledenje dostavi.

PREVZEM VZORČNE OBLEKE

Prosimo upoštevajte, da za prevzem paketa z obleko za pomerjanje veljajo posebna pravila.
Paket z obleko za pomerjanje je potrebno prevzeti v 3 delovnih dneh. Za vsak nadaljnji dan, ko paket ni prevzet, zaračunamo ležarino, ki znaša 30 eur na dan. Rok za prevzem paketa z vzorčno obleko, začne teči na dan prejetega obvestila o času dostave, ki ga pošlje Pošta Slovenije.

NAROČILO VEČ IZDELKOV

Naročilo, ki je sestavljeno iz dveh ali več izdelkov, bo na naslov, ki ste ga navedli za dostavo, dostavljeno v eni ali več pošiljkah. To je odvisno od tega ali ste hkrati naročili izdelke, ki so na zalogi in izdelke, ki niso na zalogi v skladišču podjetja.

NEDOSTAVLJEN PAKET

Trudimo se, da je vsak paket dostavljen pravočasno in v dobrem stanju. Preden se obrnete na nas v zvezi z nedostavljenim paketom, vam priporočamo, da še enkrat preverite sledilno številko svojega paketa. V kolikor vam dostavna služba ne more pomagati, se obrnite na nas preko info@kanasi.si ali nas pokličite na tel. št. 040 484 744. Potrudili se bomo, da najdemo rešitev.

POŠKODOVAN PAKET

V primeru, da vam kurir želi izročiti poškodovan paket vam svetujemo, da še pred izročitvijo paketa izpolnite reklamacijski zapisnik. O tem nas v najkrajšem možnem času obvestite na e-mail info@kanasi.com

OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem naročil je možen po predhodnem dogovoru. Če želite naročilo prevzeti osebno, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času po oddaji naročila, na telefonsko številko 040 484 744 ali preko elektronske pošte na info@kanasi.si.
Osebni prevzem naročil je možen na naslovu: Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale.