Nakup poročne obleke - vprašanja in odgovori
Pri načrtovanju poroke se pogosto pojavijo številna vprašanja, povezana z izbiro popolne poročne obleke. Na tej strani boste našli odgovore na pogosta vprašanja na temo:
- Izbira pravega stila, kroja in velikosti.
- Pomerjanje poročne obleke.
- Shranjevanje in vzdrževanje poročne obleke.
- Plačilo, dostava in vračilo.
Vabimo vas, da si preberete spodnje odgovore na pogosta vprašanja o poročnih oblekah in se hkrati seznanite z osnovnimi informacijami poslovanja spletne poročne trgovine KANASI.
POROČNE OBLEKE
1. KAKO IZBRATI NAJPRIMERNEJŠI STIL IN KROJ OBLEKE?
Na povezavi Ponudba poročnih oblek, predstavljamo različne stile poročnih oblek ter svetujemo o izbiri kroja glede na obliko postave. Prepričani smo, da vam bo opis pomagal pri izbiri.
2. KAKO IZBRATI PRAVO VELIKOST OBLEKE?
Za lažjo izbiro velikosti obleke smo za vas pripravili navodila za izmero in tabelo velikosti.
3. ALI POROČNO OBLEKO LAHKO POMERIM?
V spletnem salonu KANASI vam nudimo pomerjanje poročnih oblek v naših prostorih ali na vašem domu. Več o obeh možnostih si lahko preberete na strani Pomerjanje poročnih oblek.
4. ALI NUDITE IZPOSOJO POROČNIH OBLEK?
Da, poleg nakupa vam omogočamo tudi izposojo ženskih poročnih oblek po dostopni ceni. Na strani Izposoja poročnih oblek, si lahko preberete ključne informacije na to temo.
5. KAKO SHRANJEVATI IN VZDRŽEVATI POROČNO OBLEKO?
Na desni strani vsakega artikla, boste našli navodila o shranjevanju in vzdrževanju. Na splošno priporočamo, da poročno obleko obesite na širok obešalnik na naramnice in trakove za obešanje ter jo pospravite v zaščitno prevleko za oblačila. Shranite jo v senčnem in suhem prostoru, zaščiteno pred prahom in umazanijo. Za potrebe čiščenja, sušenja in likanja upoštevajte navodila, ki so napisana na originalni etiketi.


POMERJANJE POROČNE OBLEKE NA DOMU
1. KAKO POTEKA POMERJANJE OBLEK PRI VAS?
Pomerjanje v naših prostorih poteka po predhodnem dogovoru. Za pomerjanje so vam na voljo velika ogledala, svetel prostor in osebno svetovanje, pogostili pa vas bomo tudi s penino. Pomerjanje v naših prostorih traja 1 h, cena je 20 eur. Na voljo vam je velika izbira oblek in poročnih modnih dodatkov. Več si lahko preberete na strani Pomerjanje v naših prostorih.
2. KAKO POTEKA MOŽNOST POMERJANJA OBLEKE NA DOMU?
Naročite se na pomerjanje oblek na domu in poslali vam bomo do 3 obleke naenkrat, da jih lahko pred nakupom pomerite. Cena za pomerjanje na domu je 30 eur. Poštnina je brezplačna. Pošiljko z vzorčno obleko prevzemite v 3 delovnih dneh, obleke pomerite in jih nato vrnite na naš naslov v 3 delovnih dneh. Izbrano obleko si lahko nato izposodite ali jo kupite preko naše spletne strani. Za več podrobnosti kliknite na povezavo Pomerjanje poročnih oblek na domu.
3. V KATERI VELIKOSTI SO NA VOLJO OBLEKE ZA POMERJANJE?
Obleke za pomerjanje so na voljo v velikosti 38 (EU).


DARILNI BON
1. KDAJ PREJMEM DARILNO KARTICO?
Darilni bon v elektronski obliki vam bomo poslali na vaš e-mail naslov v 24ih urah po uspešno oddanem naročilu. Darilni bon v fizični obliki bo na vaš naslov dostavljen najkasneje v 5 delovnih dneh.
2. KAKO LAHKO UNOVČIM DARILNO KARTICO?
Kodo darilne kartice vpišete na blagajni v za to namenjeno okence. Pravilno morate vpisati vse znake kode. Za pomoč nam lahko pišete na info@kanasi.si in vam bomo pomagali.
3. KOLIKO ČASA JE VELJAVNA DARILNA KARTICA?
Veljavnost darilne kartice je 1 leto od nakupa z možnostjo podaljšanja veljavnosti v šestih mesecih, ki sledijo dnevu izteka veljavnosti. Strošek podaljšanja je 20 eur. V kolikor vam je darilna kartica potekla, nam sporočite kodo kartice na info@kanasi.si in bomo našli rešitev.

PLAČILO
1. NA KATERE NAČINE LAHKO PLAČAM SVOJE NAROČILO?
Na strani kanasi.si imamo podprta tri plačilna sredstva: plačilno kartico, predračun in Kanasi darilni bon.
2. KDAJ PREJMEM RAČUN?
Ko bo plačilo potrjeno, vam bomo poslali potrditveno elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu in račun v digitalni obliki.
SPREMEMBA, VRAČILO IN MENJAVA
1. NAROČILO ŽELIM SPREMENITI. KAJ LAHKO STORIM?
Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko sporočilo o potrditvi prejema naročila. V primeru, da želite spremeniti naročilo, nas kontaktirajte preden prejmete elektronsko sporočilo, da bo pošiljka oddana na pošto. Po tem času sprememb naročila ni več mogoče izvesti.
Kontakt za spremembo naročila je elektronski naslov info@kanasi.si. Zahteva mora vsebovati ime in priimek potrošnika ter številko naročila.
2. PREJETI ARTIKLI MI NE USTREZAJO IN JIH ŽELIM VRNITI. KAKŠEN JE POSTOPEK?
Če s prejetimi artikli niste zadovoljni, jih lahko vrnete. Na povezavi Vračilo boste našli vse potrebne informacije in Obrazec za vračilo. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate na info@kanasi.si in vam bomo svetovali.
3. PREJETI ARTIKLI SO POŠKODOVANI. KAJ LAHKO STORIM?
Če naročilo prejmete poškodovano nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo fotografirajte poškodbo in nam fotografije skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
4. PREJEL/-A SEM NAPAČEN ARTIKEL. KAJ LAHKO STORIM?
Če prejmete napačen artikel nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo fotografirajte artikle in nam fotografije skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
5. V PREJETEM PAKETU MANJKAJO ARTIKLI. KAJ LAHKO STORIM?
Če v vašem paketu manjkajo naročeni artikli, nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo sporočite nam kateri artikli manjkajo in nam seznam skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
6. KDAJ PREJMEM NOVE ARTIKLE/VRAČILO DENARJA?
Menjava artiklov/vračilo denarja lahko traja do 14 delovnih dni. Ko bomo prejeli vaš paket v reklamacijo, ga bomo pregledali in uredili menjavo/vračilo.

DOSTAVA
1. KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM POŠILJKO?
Za izdelke, ki so na zalogi v skladišču podjetja, je čas za pripravo naročila in dostavo 2-5 delovnih dni.
Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je čakalna doba 1 do 2 meseca po uspešno oddanem naročilu in plačilu.
Priporočamo, da želene izdelke naročite pravočasno pred dogodkom. To lahko pomaga preprečiti zamude zaradi nepredvidljivih okoliščin.
2. KAJ LAHKO STORIM, ČE DOSTAVA PAKETA ZAMUJA?
Trudimo se, da je vsak paket dostavljen pravočasno in v dobrem stanju. Preden se obrnete na nas v zvezi z nedostavljenim paketom, vam priporočamo, da še enkrat preverite sledilno številko svojega paketa. Če naletite na kakršne koli težave s svojim paketom, nam to sporočite na info@kanasi.si in pomagali vam bomo po najboljših močeh.
3. KJE SE NAHAJA SLEDILNA ŠTEVILKA PAKETA?
Ko bo vaše naročilo odpremljeno iz našega skladišča v Sloveniji, boste na e-mail, ki ste ga vpisali ob nakupu, prejeli sporočilo, v katerem je zapisana tudi sledilna številka paketa. S to številko lahko potem na spletni strani Pošte Slovenije spremljate potek dostave.
4. ALI LAHKO SVOJE NAROČILO PREVZAMEM NA PREVZEMNI TOČKI?
Za to možnost se dogovorite z dostavno službo Pošte Slovenije. Ob odpremi paketa vam bomo na vaš e-mail naslov poslali sledilno številko, ki jo lahko uporabite v ta namen.
5. ALI JE MOŽEN OSEBNI PREVZEM?
Osebni prevzem naročil je možen po predhodnem dogovoru. Če želite naročilo prevzeti osebno, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času po oddaji naročila, na telefonsko številko 040 484 744 ali preko elektronske pošte na info@kanasi.si.
Osebni prevzem naročil je možen na naslovu: Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale.