Nakup poročne obleke - vprašanja in odgovori
Pri načrtovanju poroke se pogosto pojavijo številna vprašanja, povezana z izbiro popolne poročne obleke. Na tej strani boste našli odgovore na pogosta vprašanja na temo nakupa poročne obleke:
- Izbira pravega stila, kroja in velikosti.
- Možnost pomerjanja poročne obleke pred nakupom.
- Shranjevanje in vzdrževanje poročne obleke.
- O plačilu, dostavi in vračilu naročila.
Vabimo vas, da si preberete spodnje odgovore na pogosta vprašanja o poročnih oblekah in se hkrati seznanite z osnovnimi informacijami poslovanja spletne poročne trgovine KANASI.
IZBIRA POROČNE OBLEKE
1. KAKO IZBRATI NAJPRIMERNEJŠI KROJ OBLEKE?
Na povezavah Stili in kroji in Obleka za vašo postavo, smo predstavili različne kroje in stile poročnih oblek. Prepričani smo, da vam bo opis pomagal pri izbiri.
2. KAKO IZBRATI PRAVO VELIKOST OBLEKE?
Pri izbiri velikosti obleke si pomagajte z navodili za izmero in s tabelo velikosti. Povezavo do tega zavihka najdete pri vsaki obleki na desni strani oz. s klikom na povezavo Tabela velikosti.
3. ALI POROČNO OBLEKO LAHKO PRED NAKUPOM POMERIM?
Spletni poročni salon KANASI vam nudi edinstveno možnost pomerjanja poročne obleke pred nakupom, v udobju vašega doma. Naročite lahko do 3 obleke za pomerjanje naenkrat. Ko nam boste te obleke vrnili, lahko naročite druge obleke za pomerjanje. Cena za pomerjanje do treh vzorčnih oblek naenkrat znaša 30 eur. Poštnina je brezplačna. Za več podrobnosti kliknite na povezavo Pomerjanje poročnih oblek na domu.
4. KAKO SHRANJEVATI IN VZDRŽEVATI POROČNO OBLEKO?
Na desni strani vsakega artikla, boste našli navodila o shranjevanju in vzdrževanju. Na splošno priporočamo, da poročno obleko obesite na širok obešalnik na naramnice in trakove za obešanje ter jo pospravite v zaščitno prevleko za oblačila. Shranite jo v senčnem in suhem prostoru, zaščiteno pred prahom in umazanijo. Za potrebe čiščenja, sušenja in likanja upoštevajte navodila, ki so napisana na originalni etiketi.
POMERJANJE POROČNE OBLEKE NA DOMU
1. KAKO LAHKO KORISTIM MOŽNOST POMERJANJA OBLEKE PRED NAKUPOM?
Naročite lahko do 3 obleke za pomerjanje naenkrat. Ko nam boste te obleke vrnili, lahko naročite druge obleke za pomerjanje. Cena za pomerjanje do treh vzorčnih oblek naenkrat znaša 30 eur.
Poštno pošiljko z vzorčno obleko prevzemite v 3 delovnih dneh in jo nato vrnite na naš naslov v 3 delovnih dneh. Poštnina za dostavo na vaš naslov in vračilo obleke nazaj v naše skladišče je z dostavno službo Pošte Slovenija brezplačna. Za več podrobnosti kliknite na povezavo Pomerjanje poročnih oblek na domu.
2. V KATERI VELIKOSTI JE NA VOLJO OBLEKA ZA POMERJANJE?
Obleke za pomerjanje so na voljo v velikosti 38 (EU).
3. KAKO POTEKA PREVZEM IN VRAČILO OBLEKE ZA POMERJANJE?
Naš partner pri dostavi paketov je Pošta Slovenije. Poštno pošiljko z vzorčno obleko prevzemite v 3 delovnih dneh in jo nato vrnite na naš naslov v 3 delovnih dneh. Obleko preprosto pospravite v zaščitno prevleko za oblačila, nato v zip vrečko in zapakirate nazaj v kartonsko škatlo v kateri je prispela. Paket oddate na okencu najbližje Pošte Slovenija. Podrobnejše informacije preberite na povezavi Pomerjanje poročnih oblek na domu.
4. KOLIKO ČASA TRAJA, DA PREJMEM VZORČNO OBLEKO ZA POMERJANJE?
Po vpisu v storitev pomerjanja, vas na email naslov v 24 ih urah obvestimo o predvidenem datumu dostave vzorčne obleke. Če je vzorčna obleka na voljo za pomerjanje, traja obdelava naročila do 2 delovna dni, plus do 3 delovne dni za pošiljanje. V kolikor obleka za pomerjanje ni na voljo, se vpišete v čakalno listo. Če naenkrat izberete več vzorčnih oblek za pomerjanje, bomo vse izbrane obleke poslali v enem paketu na vaš dom, takoj ko bodo vse obleke, ki ste jih izbrali, na voljo.
5. KAJ SE ZGODI, ČE PAKETA Z OBLEKO ZA POMERJANJE NE PREVZAMEM V 3 DNEH?
Strankam, ki paketa z obleko za pomerjanje ne prevzamejo v 3 delovnih dneh, zaračunamo ležarino, ki znaša 30 eur za vsak nadaljnji dan, ko paket ni prevzet.
6. KAJ SE ZGODI, ČE POZABIM VRNITI OBLEKO ZA POMERJANJE?
Strankam, ki svojih oblek za pomerjanje ne vrnejo v treh delovnih dneh od dneva dostave, zaračunamo ležarino, ki znaša 30 eur za vsak nadaljnji dan, ko paket ni prevzet.
DARILNI BON
1. KDAJ PREJMEM DARILNO KARTICO?
Darilni bon v elektronski obliki vam bomo poslali na vaš e-mail naslov v 24ih urah po uspešno oddanem naročilu. Darilni bon v fizični obliki bo na vaš naslov dostavljen najkasneje v 5 delovnih dneh.
2. KAKO LAHKO UNOVČIM DARILNO KARTICO?
Kodo darilne kartice vpišete na blagajni v za to namenjeno okence. Pravilno morate vpisati vse znake kode. Za pomoč nam lahko pišete na info@kanasi.si in vam bomo pomagali.
3. KOLIKO ČASA JE VELJAVNA DARILNA KARTICA?
Veljavnost darilne kartice je 1 leto od nakupa z možnostjo podaljšanja veljavnosti v šestih mesecih, ki sledijo dnevu izteka veljavnosti. Strošek podaljšanja je 20 eur. V kolikor vam je darilna kartica potekla, nam sporočite kodo kartice na info@kanasi.si in bomo našli rešitev.
PLAČILO
1. NA KATERE NAČINE LAHKO PLAČAM SVOJE NAROČILO?
Na strani kanasi.si imamo podprta tri plačilna sredstva: plačilno kartico, predračun in Kanasi darilni bon.
2. KDAJ PREJMEM RAČUN?
Ko bo plačilo potrjeno, vam bomo poslali potrditveno elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu in račun v digitalni obliki.
SPREMEMBA, VRAČILO IN MENJAVA
1. NAROČILO ŽELIM SPREMENITI. KAJ LAHKO STORIM?
Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko sporočilo o potrditvi prejema naročila. V primeru, da želite spremeniti naročilo, nas kontaktirajte preden prejmete elektronsko sporočilo, da bo pošiljka oddana na pošto. Po tem času sprememb naročila ni več mogoče izvesti.
Kontakt za spremembo naročila je elektronski naslov info@kanasi.si. Zahteva mora vsebovati ime in priimek potrošnika ter številko naročila.
2. PREJETI ARTIKLI MI NE USTREZAJO IN JIH ŽELIM VRNITI. KAKŠEN JE POSTOPEK?
Če s prejetimi artikli niste zadovoljni, jih lahko vrnete. Na povezavi Vračilo boste našli vse potrebne informacije in Obrazec za vračilo. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate na info@kanasi.si in vam bomo svetovali.
3. PREJETI ARTIKLI SO POŠKODOVANI. KAJ LAHKO STORIM?
Če naročilo prejmete poškodovano nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo fotografirajte poškodbo in nam fotografije skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
4. PREJEL/-A SEM NAPAČEN ARTIKEL. KAJ LAHKO STORIM?
Če prejmete napačen artikel nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo fotografirajte artikle in nam fotografije skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
5. V PREJETEM PAKETU MANJKAJO ARTIKLI. KAJ LAHKO STORIM?
Če v vašem paketu manjkajo naročeni artikli, nas kontaktirajte v 14 dneh po prejemu. Prosimo sporočite nam kateri artikli manjkajo in nam seznam skupaj z vašimi podatki in številko naročila pošljite na info@kanasi.si.
6. KDAJ PREJMEM NOVE ARTIKLE/VRAČILO DENARJA?
Menjava artiklov/vračilo denarja lahko traja do 14 delovnih dni. Ko bomo prejeli vaš paket v reklamacijo, ga bomo pregledali in uredili menjavo/vračilo.
DOSTAVA
1. KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM POŠILJKO?
Čas za pripravo naročila in dostavo je 2-5 delovnih dni (za izdelke, ki so na zalogi v skladišču podjetja).
Poročnih oblek nimamo na zalogi, zato je čakalna doba 1-3 mesece po uspešno oddanem naročilu in plačilu. Priporočamo, da poročno obleko naročite 3-4 mesece pred dogodkom. To lahko pomaga preprečiti zamude zaradi nepredvidljivih okoliščin.
2. KAJ LAHKO STORIM, ČE DOSTAVA PAKETA ZAMUJA?
Trudimo se, da je vsak paket dostavljen pravočasno in v dobrem stanju. Preden se obrnete na nas v zvezi z nedostavljenim paketom, vam priporočamo, da še enkrat preverite sledilno številko svojega paketa. Če naletite na kakršne koli težave s svojim paketom, nam to sporočite na info@kanasi.si in pomagali vam bomo po najboljših močeh.
3. KJE SE NAHAJA SLEDILNA ŠTEVILKA PAKETA?
Ko bo vaše naročilo odpremljeno iz našega skladišča v Sloveniji, boste na e-mail, ki ste ga vpisali ob nakupu, prejeli sporočilo, v katerem je zapisana tudi sledilna številka paketa. S to številko lahko potem na spletni strani Pošte Slovenije spremljate potek dostave.
4. ALI LAHKO SVOJE NAROČILO PREVZAMEM NA PREVZEMNI TOČKI?
Za to možnost se dogovorite z dostavno službo Pošte Slovenije. Ob odpremi paketa vam bomo na vaš e-mail naslov poslali sledilno številko, ki jo lahko uporabite v ta namen.
5. ALI JE MOŽEN OSEBNI PREVZEM?
Osebni prevzem naročil je možen po predhodnem dogovoru. Če želite naročilo prevzeti osebno, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času po oddaji naročila, na telefonsko številko 040 484 744 ali preko elektronske pošte na info@kanasi.si.
Osebni prevzem naročil je možen na naslovu: Breznikova cesta 97, Ihan, 1230 Domžale.